خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوش آبادی:

وزارت راه عملیات اجرایی کمربندی قلعه نو ورامین را شروع کند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: ساخت کمربندی قلعه نو هم که قرار بر این بود عملیات اجرایی آن شروع شود همچنان بلاتکلیف مانده قطعا با این کار شاهد کاهش ترافیک محور ری به ورامین هستیم که این موضوع را با وزیر راه صحبت کردم که چرا با اینکه اعتبار آن مشخص شده است اما همچنان رها شده است؟

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: موضوع مترو ورامین به تهران نهایی شده و باید کار آن سریعا به اتمام برسد که انتظار داریم دولت در این باره ورود کند.

وی افزود: همچنین ساخت کمربندی قلعه نو هم که قرار بر این بود عملیات اجرایی آن شروع شود همچنان بلاتکلیف مانده قطعا با این کار شاهد کاهش ترافیک محور ری به ورامین هستیم که این موضوع را با وزیر راه صحبت کردم که چرا با اینکه اعتبار آن مشخص شده است اما همچنان رها شده است؟

این نماینده مردم در مجلس گفت: این کمربندی یک بار کلنگ آن به زمین زده شده است و علی رغم اینکه مشکل معارضان هم برطرف شده است اما همچنان بلاتکلیف مانده است که اعلام کردم این پروژه سریعا باید شروع به کار کند.

نوش آبادی گفت: مترو تهران را هم باید شهرداری تهران تحویل بگیرد چرا که مصوب شد این موضوع از راه آهن به مترو داده شود بنابراین زیرساخت آن آماده است و فقط منتظر خرید واگن هستیم تا آن راه اندازی شود ناگفته نماند که همه موافقت نامه های آن اخذ شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم که این واگن ها سریعا خریداری شوند تا این خط هم راه اندازی شود و مشکل مردم در این رابطه برطرف شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377292
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار